Friday, December 31, 2010

HOS GELDIN YENI YIL

Ne guzel....

Her senesonu geldiginde gecmis senenin degerlendirmesini yapip yeni yil icin dileklerde bulunmak her zaman hosuma gitmistir.
Iste bir seneyi daha geride biraktik. Simdi imzalarimizda 2011 yazili olacak. Bakalim hayatimizda 2011 yili ne gibi izlemnimler birakacak.
Dilegim 2010 yili gibi hayatimi neselendirmis olmasi. Ne kadar sansliyim ki en buyuk dilegim ki 2009 yilinin sonunda dilemis yazmisim gercek oldu. Anne adayi olmanin tecrubesi, yeni evimize gecis derken birick varligim oglumun dunyaya gelisi ve dunyaya gelisiyle bizim de artik bir aile olusumuz...
Bu sene eski yili ugurlarken ve yeni yila merhaba derken ilk kez Turkiye de ki ailemden uzaktaydim. Bu yuzden buruk hissettim acikcasi ama diger yandan 2011 yilinin hayatimiza katacagi renkleri dusunerek kendimi daha da senlendirdim. Insanin hayattan beklentilerinin hic bitmemesi ne guzel. Iste bu yuzden her yeni yila baslarken bende de bir umut oluyor. Bu sene bambaska olacagim, daha enerjik olacagim, saglikli olacagim, olumsuz hic dusunmeyecegim seklinde... Bunlari keske yeni bir yili karsilarken degil de hergun insan kendisine hatirlatabilse keske...

Herneyse...

Biz gelelim 2011 yilindan beklentilerimize....

En basta saglik diliyorum. Oglum icin, ogluma cok iyi bakabilmemiz icin esim ve kendim icin ve bize destek cikan ailem icin...Hepimiz icin gulucuklerle dolu zinde ve hep pozitif dusunecegiiz enerji dolu bir yil diliyorum. Ailemiz ve evimiz icin bereket bolluk ve huzur diliyorum...

Sonra annem ve babam icin saglik diliyorum. Bize olan destekleri icin onlara ne kadar cok tesekkur etsem azdir. Iclerinin her zaman huzurlu olmalarini, torunlari ile daha cok vakit gecirecekleri harika zamanlari diliyorum.

Kardesim ve esi icin gonullerinden gecen iyi dileklerinin gerceklesmesini diliyorum. Icimden geceni tahmin ediyorlardir onlar da zaten. O icimden gecen guzel dilegin 2011 yilinda gerceklesmesi ne guzel olur aslinda ....

Daha cok okuyabilecegim ve oglumla ogrenecegim dolu bir yil olmasini diliyorum 2011 in. Gezip gorecegimiz ve gorup ogrendiklerimizi sevdiklerimizle paylasacabilecegimiz pozitif bir yil olmasini istiyorum. Hayatimiza hala ceki duzen vermeye calisirken her adimi saglikli ve uygun atacagimiz basarili bir yil olmasini istiyorum. Hem isimizin hem de evimizin bereketi bollugu ve kismeti hic eksik olmasin.

Hos geldin 2011...

2010 gibi sende bize ugur , umut ve sevgi getirirsin umarim.


No comments: